[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ریبون پوینت من Ribbon pointman جوهر مخصوص پرینترهای پوینت من است که برای چاپ کارت PVC مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریبون متشکل از تعدادی پنل با چند رنگ متفاوت است. پنل‌های ریبون به صورت نوارهای رنگی هستند که پس از قرار گرفتن در زیر هد پرینتر، رنگ‌های پنل‌ها با یکدیگر ترکیب می‌شوند و رنگ‌های مختلفی را برای چاپ روی کارت ایجاد می‌کنند. ریبون‌ های برند pointman انواع مختلفی دارند و از نظر کیفیت متریال، نوع رنگ و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. معمولا ریبون‌ها به صورت اورجینال و کره‌ای در بازار ایران عرضه می‌شوند؛ که قیمت ریبون پوینت من بسته به اورجینال و کره‌ای بودن آن، باهم فرق می‌کند. از آنجا که در زمان چاپ کارت، ریبون با هد پرینتر تماس مستقیم دارد، برای افزایش طول عمر پرینتر و عدم آسیب رسیدن به هد دستگاه بهتر است از ریبون با کیفیت و اورجینال استفاده نمایید.

[/vc_column_text][us_image image=”4128″][us_btn label=”مشاهده انواع ریبون پوینت من” link=”url:https%3A%2F%2Fribbonha.ir%2Fproduct-category%2F%25d8%25b1%25db%258c%25d8%25a8%25d9%2588%25d9%2586-%25d9%25be%25d9%2588%25db%258c%25d9%2586%25d8%25aa-%25d9%2585%25d9%2586%2F|title:%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9%20%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D9%88%D9%86%20%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA%20%D9%85%D9%86||” width_type=”full”][us_separator size=”small”][vc_column_text]

انواع ریبون پوینت من

ریبون‌ های pointman انواع مختلفی دارند که هر یک برای اهداف مختلف و چاپ نوع خاصی از کارت‌های پی وی سی یا چاپ قسمت‌های مختلف کارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با هر رول از این ریبون‌ ها امکان چاپ تعداد مشخصی کارت وجود دارد. در واقع ریبون‌ ها بر اساس مدل پرینتر انتخاب می‌شوند و بر اساس هدف چاپ می‌توان از انواع آن‌ها استفاده نمود. بنابراین پیش از استفاده از این محصول، باید مطمئن شوید کدام نوع در پرینتر مورد نظرتان قابل استفاده است. این ریبون پرینتر از نظر کیفیت، تعداد چاپ و نوع رنگ دارای تفاوت می‌باشند. اما به طور کلی مواد مصرفی برند پوینت من به دو دسته تک رنگ و رنگی تقسیم می‌شود. که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • ریبون رنگی پوینت من

ریبون رنگی پوینت من شامل رنگ‌های زرد (Y)، صورتی (M) و فیروزه (C) برای چاپ طیف کاملی از رنگ‌ها است. این مدل همچنین دارای یک پنل O است که یک لایه شفاف محافظ است و در انتهای عملیات چاپ روی سطح کارت قرار می‌گیرد و موجب دوام بیشتر کارت می‌گردد. هر پنل یک رنگ اصلی محسوب می‌شود که در هنگام چاپ به صورت لایه‌ای و نوبتی روی کارت خام PVC رنگ‌ها چاپ می‌شود. دستگاه چاپ کارت پی وی سی می‌تواند در زمان چاپ، با ترکیب کردن این رنگ‌ها با هم، رنگ‌های مختلف را بسازد. این مدل به عنوان مواد مصرفی پرینتر کارت پوینت من مورد استفاده قرار می‌گیرد و از طریق آن می‌توان انواع کارت PVC نظیر کارت عضویت، کارت دانشجویی، کارت پرسنلی، کارت حضور و غیاب و … را چاپ نمود.

[/vc_column_text][vc_column_text]

ریبون رنگی پوینت من TP-9200

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

از انواع پرکاربرد ریبون رنگی Pointman عبارتند از:

  • ریبون رنگی پوینت من YMCKO

این مدل برای چاپ‌های دو طرفه، یک طرف رنگی با وضوح بالا و یک طرف چاپ رزین سیاه و سفید مناسب است. محصول فوق از پنل‌های زرد، قرمز، آبی، سیاه تشکیل شده و همچنین دارای یک پنل شفاف است. پنل O پس از انجام عملیات چاپ به صورت روکش بر روی طرح‌های چاپ شده کشیده می‌شود. ریبون پوینت من TP9200 با پرینترهای پوینت من مدل TP-9000و مدل TP-9200 سازگار است. یک رول آن توانایی چاپ ۲۰۰ عدد کارت پی وی سی تک رو  ۱۰۰ کارت بصورت دورو را دارد که تعداد نسبتا به صرفه‌ای در عرصه ریبون‌های چاپ رنگی است.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • ریبون تک رنگ پوینت من

ریبون تک رنگ Pointman از یک پنل رنگی به رنگ مشکی، طلایی، سفید، قرمز و … همراه با پنل (O) بعنوان محافظ چاپ تشکیل شده است؛ که می‌توان از آن‌ها برای چاپ متن و همچنین خطوط رنگی در یک یا هر دو طرف کارت استفاده نمود. این دسته از ریبون‌ها توانایی چاپ بر روی کارت‌های خام سفید و رنگی PVC را دارند. ریبون‌های تک رنگ را می‌توان در رنگ‌بندی‌های متنوعی یافت و متناسب با نیاز هر یک را مورد استفاده قرار داد. اگر نیاز داشته باشید با یک رنگ خاص روی کارت PVC عملیات چاپ را انجام دهید دیگر نیاز به استفاده از ریبون رنگی نیست و می‌توانید از ریبون‌های تک رنگ استفاده کنید که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. این دسته از مواد مصرفی با تمامی دستگاه‌های کارت پرینتر شرکت پوینت من سازگاری دارد.

از انواع پرکاربرد ریبون تک رنگ پوینت من عبارتند از:

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • ریبون آبی پوینت من

ریبون تک رنگ آبی همانطور که از نامش بر می‌آید برای چاپ تک رنگ آبی روی کارت مناسب است. این محصول کیفیت چاپ بالایی دارد و کیفیت چاپ و تصاویر را برای رنگ‌های روشن افزایش می‌دهد. با استفاده از یک رول این ریبون می‌توان ۱۰۰۰ عدد کارت پی وی سی را چاپ نمود. لازم به ذکر است که ریبون آبی در پرینترهای TP-9000و TP-9200 قابل استفاده است.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • ریبون قرمز پوینت من

ریبون تک رنگ قرمز Pointman برای چاپ رنگ قرمز روی کارت به کار می‌رود. این محصول کیفیت چاپ بالایی دارد و با استفاده از یک رول این ریبون می‌توان ۱۰۰۰ عدد کارت پی وی سی را چاپ نمود. لازم به ذکر است که ریبون قرمز در پرینترهای TP-9000و TP-9200 قابل استفاده است.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • ریبون سفید پوینت من

ریبون تک رنگ سفید برای چاپ متن و یا شخصی‌سازی بر روی کارت‌ های پی وی سی رنگی کاربرد دارد. این محصول کیفیت چاپ بالایی دارد و با استفاده از یک رول آن می‌توان ۱۰۰۰ عدد کارت PVC را چاپ نمود. این ریبون در پرینترهای پوینت من مدل TP-9000 و TP-9200 قابل استفاده است.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

  • ریبون مشکی Pointman

ریبون KO پوینت من جزو ریبون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی است که و برای چاپ طرح و متن مشکی روی کارت مناسب است. این ریبون یک پنل به رنگ مشکی (K) دارد که با استفاده از آن می‌توان اقدام به چاپ نام و نام خانوادگی، شماره سریال، شماره عضویت و هر قسمت از کارت که نیاز به رنگ مشکی دارند نمود. همچنین دارای یک لایه‌ Over Laminate است که جهت تثبیت رنگ مشکی چاپ شده روی چاپ کشیده می‌شود. بنابراین هر زمان که قصد داشته باشیم در هزینه چاپ صرفه جویی کنیم استفاده از ریبون تک رنگ مشکی KO می‌تواند مفید واقع شود. ریبون TP9200-9100 با چاپگرهای پوینت من مدل TP-9000 و  TP-9200 سازگار است؛ و قابلیت چاپ ۵۰۰ کارت PVC را دارد.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

قیمت ریبون پوینت من

ریبون‌ های POINTMAN انواع مختلفی دارند که  از لحاظ ظاهر مشابه یکدیگر هستند ولی به دلیل متریال‌های مورد استفاده در آن‌ها قیمت متفاوتی دارند. دلیل دیگری که باعث تفاوت قیمت ریبون‌ های مجیکارد با یکدیگر می‌شود، تعداد چاپ و در واقع قابلیت چاپ آن هاست. پس به طور کلی کیفیت و ماندگاری چاپ، متریال مورد استفاده و تعداد چاپ، تفاوت قیمت را بین انواع ریبون‌ ها ایجاد می‌کند. این روزها قیمت این مواد مصرفی با توجه به نوسانات ارز در حال تغییر است و قیمت ثابتی ندارند. شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت ریبون پوینت من و خرید آن می‌توانید با فروشگاه ریبون‌ ها که ریبون‌ های اورجینال و با کیفیت را ارائه می‌دهد، تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][vc_column_text]

خرید ریبون پوینت من

برای انتخاب مناسب‌ترین ریبون باید به کیفیت و ماندگاری چاپ، تعداد چاپ و همچنین قیمت آن توجه نمایید. هر یک از مواد مصرفی Pointman تیراژ چاپ متفاوتی دارند، به صورتی که با استفاده از هر کدام از آن‌ها می‌توان تعداد مشخصی از کارت‌های PVC را چاپ نمود. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید به تیراژ ریبون دقت نمایید. لازم به ذکر است که کیفیت ریبون‌ها با کیفیت چاپ روی کارت پی وی سی رابطه مستقیم دارد. استفاده از ریبون‌های فاقد کیفیت برای چاپ، موجب آسیب دیدن هد پرینتر می‌گردد. در نظر داشته باشید که ریبون‌های اورجینال نسبت به ریبون‌های غیر اورجینال کیفیت چاپ بالاتری دارند و اثر آلودگی کمتری روی دستگاه دارند. پس می‌بایست پیش از خرید ریبون، در خصوص کارکرد و کیفیت آن و اصل و غیر اصل بودن آن اطلاعاتی را کسب نمایید تا یک خرید مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]