ریبون اسمارت Ribbon Smart برای چاپ در چاپگرهای اسمارت مناسب است. ریبون‌ها انواع گوناگونی دارند که هریک مخصوص پرینترهای خاصی هستند. این مدل از مواد درجه یک تولید شده و قادر به چاپ انواع کارت PVC با بهترین کیفیت است. ریبون‌ های این برند دوام و ماندگاری بالایی دارند و در برابر سایش و رطوبت مقاوم هستند و به همین علت می‌توان از آن‌ها جهت چاپ کارت‌های با دوام استفاده نمود. قابلیت‌ها و کاربردهای این دسته از ریبون‌ها آن‌ها را نسبت به سایر ریبون‌ها متمایز می‌سازد. ریبون نامبرده از یک نوار شیشه‌ای با رنگ‌های متفاوت تشکیل شده است و با ترکیب رنگ‌های اصلی، رنگ مورد نظر تولید می‌شود.

شما برای چاپ کارت‌ها نیاز به ریبون رنگی یا تک رنگ دارید؟ با توجه به نوع کارت خود می‌توانید از انواع ریبون Smart استفاده نمایید. پیش از خرید ریبون از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

انواع ریبون اسمارت

ریبون‌ های ribbon Smart در انواع و اقسام گوناگون وجود دارند که هر یک برای اهداف مختلف و چاپ نوع خاصی از کارت‌های پی وی سی یا چاپ قسمت‌های مختلف کارت مورد استفاده قرار می‌گیرند. با هر رول از این محصول امکان چاپ تعداد مشخصی کارت وجود دارد. در واقع ریبون‌ ها بر اساس مدل پرینتر انتخاب می‌شوند و بر اساس هدف چاپ می‌توان از انواع آن‌ها استفاده کرد. بنابراین پیش از استفاده از این مواد مصرفی، باید مطمئن شوید کدام مدل در پرینتر مورد نظرتان قابل استفاده است. با توجه به نوع چاپ کارت خود می‌توانید بهترین ریبون را انتخاب کنید.

ریبون های اسمارت بر اساس نوع کاربرد شامل انواع زیر هستند:

  • ریبون رنگی اسمارت

ریبون رنگی Smart YMCKO متشکل از ۵ پنل رنگی به رنگ‌های زرد (y)، قرمز (M)، آبی (C)، مشکی (K) و لایه محافظ چاپ (O) ساخته شده است که برای مقاومت بیشتر روی کارت کشیده می‌شود. با استفاده از این ریبون‌ ها می‌توان انواع کارت PVC را هم به صورت تمام رنگی و هم تک رنگ با کیفیت بالا چاپ نمود. از این ریبون‌ ها برای چاپ انواع کارت‌های PVC نظیر کارت پرسنلی و کارت شناسایی، کارت تخفیف، کارت ویزیت و … استفاده می‌شود.

از انواع پرکاربرد ریبون رنگی اسمارت عبارتند از:  
  • ریبون رنگی smart30 با پارت نامبر ۶۵۹۲۵۱

ریبون رنگی Smart30 YMCKO برای دستگاه چاپ کارت Smart30 کاربرد دارد. این ریبون تا ۲۵۰ چاپ را بصورت تمام رنگی روی کارت‌های خام انجام می‌دهد. پارت نامبر این محصول ۶۵۹۲۵۱ است و از پنج پنل برای چاپ تشکیل شده است. که شامل ۴ رنگ اصلی یعنی آبی، قرمز، زرد و مشکی است به علاوه یک لایه محافظ است که در انتهای چاپ روی کارت می‌چسبد.

  • ریبون رنگی smart50 با پارت نامبر ۶۵۰۶۳۴

ریبون رنگی Smart50 YMCKO برای کارت پرینتر Smart ۵۰ کاربرد دارد. این ریبون تا ۲۵۰ چاپ روی بصورت تمام رنگی روی کارت‌های خام انجام می‌دهد. پارت نامبر آن ۶۵۰۶۳۴ بوده و دارای پنج پنل برای چاپ است.

  • ریبون مشکی اسمارت

ریبون مشکی Smart در اصطلاح ریبون اسمارت KO از دو پنل مشکی (K) و لایه محافظ (O) تشکیل شده است. پنل مشکی یا همان پنل K برای چاپ متن و یا بارکد و چاپ مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود لایه محافظ (overlay) نیز می‌تواند ماندگاری خوبی برای پنل مشکی و در نهایت چاپ ایجاد کند. با استفاده از ریبون مشکی اسمارت می‌توان بر روی تمام کارت‌های پی وی سی استاندارد شخصی‌سازی نمود. چاپ با ریبون مشکی بر روی کارت سفید، کارت طلایی  و کارت‌های هوشمند امکان‌پذیر است. این مدل با چاپگرهای اسمارت مدل smart30 و smart50 سازگاری دارد. ریبون‌ های مشکی این برند در دو مدل K و KO وجود دارد که مناسب چاپ کارت‌های تک رنگ و شخصی‌سازی است.

از انواع پرکاربرد ریبون مشکی اسمارت عبارتند از:
  • ریبون مشکی اسمارت smart30 k با پارت نامبر ۶۵۹۴۱۲

ریبون مشکی smart30 K محصولی پرطرفدار، مقرون به صرفه و با کیفیت است. این ماده مصرفی از یک پنل تک رنگ مشکی (K) ساخته شده است که برای چاپ متن، بارکد و شماره سریال استفاده می‌شود. با هر رول این ریبون دارای پارت نامبر ۶۵۹۴۱۲ است که با چاپگرهای Smart ۳۰ و Smart ۵۰ سازگاری دارد و در دو نوع ۱۰۰۰ پرینت و ۱۲۰۰ پرینت عرضه می‌شود.

  • ریبون مشکی اسمارت smart30 ko با پارت نامبر ۶۵۹۲۵۱

ریبون مشکی smart30 برای استفاده در پرینتر کارت اسمارت مدل های Smart 30 و Smart 50 کاربرد داشته و این ریبون تک رنگ KO (مشکی با لایه محافظ) قادر به چاپ روی ۲۵۰ کارت یک رو است. این ریبون تک رنگ دو پنل در بازار ماشین های اداری جهت خرید توسط دارندگان پرینتر چاپ کارت به فروش می رسد.

  • ریبون مشکی اسمارت smart50 ko با پارت نامبر ۶۵۰۶۵۵

ریبون مشکی smart30 مدل KO از مواد مصرفی پرینترهای اسمارت است که با پرینترهای مدل‌های Smart ۳۰ و Smart ۵۰ سازگاری دارد. این ریبون مشکی تک رنگ بوده است و دارای یک لایه محافظ است. با استفاده از این محصول می‌توان ۶۰۰ عدد کارت PVC یک رو چاپ نمود.

 

آموزش جایگذاری ریبون اسمارت

قیمت ریبون اسمارت

ریبون‌ های Smart انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند و هر کدام دارای جنس، کیفیت و ماندگاری گوناگونی هستند؛ که از لحاظ ظاهری مشابه یکدیگر هستند ولی به دلیل متریال‌های مورد استفاده در آن‌ها قیمت متفاوتی دارند. دلیل دیگری که باعث تفاوت قیمت ریبون‌های اسمارت با یکدیگر می‌شود، تعداد چاپ و در واقع قابلیت چاپ آن هاست. پس به طور کلی کیفیت و ماندگاری چاپ، متریال مورد استفاده و تعداد چاپ، تفاوت قیمت را بین انواع ریبون‌ ها ایجاد می‌کند. این روزها قیمت این مواد مصرفی با توجه به نوسانات ارز در حال تغییر است و قیمت ثابتی ندارند. شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت ریبون اسمارت و خرید آن می‌توانید با فروشگاه ریبون‌ها که ریبون‌های اورجینال و با کیفیت را ارائه می‌دهد، تماس حاصل فرمایید.

خرید ریبون اسمارت

برای انتخاب مناسب‌ترین ریبون باید به کیفیت و ماندگاری چاپ، تعداد چاپ و همچنین قیمت آن توجه نمایید. هر یک از مواد مصرفی اسمارت تیراژ چاپ متفاوتی دارند، به صورتی که با استفاده از هر کدام از آن‌ها می‌توان تعداد مشخصی از کارت‌های PVC را چاپ نمود. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید به تیراژ ریبون دقت نمایید. لازم به ذکر است که کیفیت ریبون‌ها با کیفیت چاپ روی کارت پی وی سی رابطه مستقیم دارد. استفاده از ریبون‌های فاقد کیفیت برای چاپ، موجب آسیب رسیدن به هد چاپگر می‌گردد. در نظر داشته باشید که ریبون‌های اورجینال نسبت به ریبون‌های غیر اورجینال کیفیت چاپ بالاتری دارند و اثر آلودگی کمتری روی دستگاه دارند. پس می‌بایست پیش از خرید، در خصوص کارکرد و کیفیت آن و اصل و غیر اصل بودن آن اطلاعاتی را بدست آورید.

محصولات ریبون Smart